ارتباط سایپادیزل با ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری

ارتباط سایپادیزل با ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری

 

مدیرعامل شرکت سایپادیزل در جمع نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خبر داد

 

 ارتباط سایپادیزل با ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری قرار دارد

 

 سیاست راهبردی سایپادیزل تمرکز زدایی و فروش توسط شبکه نمایندگان است

 

  شتاب در تحویل محصولات ولوو به مشتریان طرح نوسازی ناوگان فرسوده

 

مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی به ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد این رابطه گسترش خواهد یافت.

به گزارش ارتباطات شرکت سایپادیزل، مهندس محمد صادقی در دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور با اشاره به مطلب فوق افزود: به اعتقاد ما هنوز مسیر زیادی برای برقراری یک ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است که در این راستا، سرفصل مذاکرات با شرکتهای همکار خارجی به ویژه ولوو سوئد؛ تأمین مالی،  توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش گذاری و خرید به موقع CKD و  ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش تعیین گردیده که در نهایت منجر به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران خواهد گردید.

مدیرعامل سایپادیزل خاطرنشان کرد: موضوع توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز یکی از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در این خصوص، محصول ولوو FM کشنده از اواخر پائیز تولید و به بازار عرضه خواهد شد. در این راستا، طی مذاکراتی که با شرکت رنو تراکس شریک فرانسوی خود داشتیم، محصول جدید رنو D- Wide‌ را نیز در ابتدا بصورتCBU ‌ و سپس بصورت CKD در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

مهندس محمد صادقی در ادامه ضمن بیان جزئیات مربوط به اقدامات این شرکت در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از ۳۰۰۰ دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانکها برای تأمین مالی مربوط به این طرح صورت گرفته و به یاری خداوند، قرارداد همکاری با آنها ظرف یکی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. همچنین، به منظور تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام به موقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شده تا بتواند با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

 

نائب رئیس هیأت مدیره سایپادیزل با برشمردن شاخصه های یک ارتباط مؤثر و اثربخش بین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش با شرکت مادر، یادآورد شد: نقشه راهبردی سایپادیزل بر تمرکز زدایی فروش دفتر مرکزی و افزایش فروش توسط شبکه نمایندگان است که بر این اساس، سایپادیزل، با شناسایی، مذاکره و تأمین شرایط مالی مناسب برای مشتریان حقوقی و خریداران انبوه استان ها، زمینه های برقراری ارتباط و خرید این مشتریان از نمایندگان فروش استان مربوطه را فراهم خواهد نمود تا ضمن پوشش این بخش از بازار و فروش عمده محصولات، منافع نماینده فروش استان مربوطه نیز تأمین گردد. در این راستا، سعی و تلاش هر نماینده برای جذب و نگهداری مشتریان و نیز ایجاد حس وفاداری نسبت به محصولات سایپادیزل در ایشان، از دیگر وظایف خطیر کلیه کارکنان شاغل در نمایندگی ها به شمار می آید.

وی همچنین تصریح کرد: اساس ارتباط سایپادیزل با نمایندگان فروش خود در اقصی نقاط کشور، رعایت عدم تبعیض میان ایشان و ارائه خدمت و امتیازدهی بر اساس عملکرد و بیلان کاری نماینده است که پیش بینی می گردد، شاهد شکوفایی بیش از پیش نمایندگان فعال و پیشرو در بازاریابی و فروش محصولات باشیم.

مهندس محمد صادقی ادامه داد: بی تردید، در بازار رقابتی کنونی صنعت خودرو، آنچه که در کنار فروش اهمیت بسزایی دارد، مقوله خدمات پس از فروش است که موفقیت و کامیابی در این بخش، کاملا به همسو بودن عملکرد شبکه نمایندگان با نوع نیاز مشتری وابسته است. در این راستا، سایپادیزل نیز با برنامه ریزی استراتژیک و مدون در این بخش مهم و حیاتی، ضمن مذاکره با شرکای خارجی خود و اعمال تغییرات در رأس مدیریتی شرکت خدمات فنی رنا، بر آنست تا همچون ۱۱ دوره سالهای نه چندان دور، بار دیگر عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش کشور را از آن خود نماید.

با این هدف، از شرکای خارجی خود درخواست شده تا در زمینه هایی چون تأمین اعتباری و به موقع قطعه، به روز آوری تعمیرگاه ها و تجهیزات، آموزش پرسنل و سایر فرآیندهای مربوط به شرکت خدمات فنی رنا، با دیدگاهی نو و متفاوت نسبت به گذشته ایفای نقش کنند تا ضمن افزایش رضایتمندی خریداران محصولات سایپادیزل، مراجعات بعدی مشتریان به بخش خدمات پس از فروش را نیز به حداقل برسانیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از نمایندگان برتر سایپادیزل و شرکت خدمات فنی رنا در سال ۹۵ تقدیر بعمل آمد.

منبع واحد ارتباطات سایپا دیزل

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *