ارتباط سايپاديزل با ولوو سوئد در بالاترين سطح همكاري

ارتباط سايپاديزل با ولوو سوئد در بالاترين سطح همكاري

 

مديرعامل شركت سايپاديزل در جمع نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش خبر داد

 

 ارتباط سايپاديزل با ولوو سوئد در بالاترين سطح همكاري قرار دارد

 

 سياست راهبردي سايپاديزل تمركز زدايي و فروش توسط شبكه نمايندگان است

 

  شتاب در تحويل محصولات ولوو به مشتريان طرح نوسازي ناوگان فرسوده

 

مديرعامل شركت سايپاديزل گفت: ارتباط با شركاي خارجي به ويژه شركت ولوو سوئد در بالاترين سطح همكاري در يك دهه اخير قرار دارد كه با توليد و عرضه محصولات جديد و باكيفيت ولوو به بازار ايران، ابعاد اين رابطه گسترش خواهد يافت.

به گزارش ارتباطات شركت سايپاديزل، مهندس محمد صادقي در ديدار با نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر كشور با اشاره به مطلب فوق افزود: به اعتقاد ما هنوز مسير زيادي براي برقراري يك ارتباط مفيد و اثربخش با شركاي خارجي در پيش است كه در اين راستا، سرفصل مذاكرات با شركتهاي همكار خارجي به ويژه ولوو سوئد؛ تأمين مالي،  توسعه محصول، افزايش عمق ساخت داخل، سفارش گذاري و خريد به موقع CKD و  ارتقاء كيفيت خدمات پس از فروش تعيين گرديده كه در نهايت منجر به ارائة محصولات توليدي با شرايط فروش متنوع و قيمت مناسب به خريداران خواهد گرديد.

مديرعامل سايپاديزل خاطرنشان كرد: موضوع توسعه محصول و نيز افزايش سهم ساخت داخل محصولات نيز يكي از موضوعات مهم مذاكرات سايپاديزل با شركاي خارجي خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است كه در اين خصوص، محصول ولوو FM كشنده از اواخر پائيز توليد و به بازار عرضه خواهد شد. در اين راستا، طي مذاكراتي كه با شركت رنو تراكس شريك فرانسوي خود داشتيم، محصول جديد رنو D- Wide‌ را نيز در ابتدا بصورتCBU ‌ و سپس بصورت CKD در اختيار متقاضيان قرار خواهيم داد.

مهندس محمد صادقي در ادامه ضمن بيان جزئيات مربوط به اقدامات اين شركت در راستاي نوسازي ناوگان حمل و نقل جاده اي كشور، گفت: با توجه به ايجاد تعهد بيش از 3000 دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازي ناوگان فرسوده كشور توسط سايپاديزل، مذاكرات گسترده و بسيار خوبي با بانكها براي تأمين مالي مربوط به اين طرح صورت گرفته و به ياري خداوند، قرارداد همكاري با آنها ظرف يكي دو ماه آينده اجرايي خواهد شد. همچنين، به منظور تسريع در اجراي اين طرح ملي و انجام به موقع تعهدات، واحدي مستقل در سازمان ايجاد شده تا بتواند با فراغ بال و استفاده از حداكثر ظرفيت هاي موجود، به ارائه خدمت به مشتريان طرح نوسازي پرداخته و تحويل محصولات با شتاب بيشتري صورت پذيرد.

 

نائب رئيس هيأت مديره سايپاديزل با برشمردن شاخصه هاي يك ارتباط مؤثر و اثربخش بين نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش با شركت مادر، يادآورد شد: نقشة راهبردي سايپاديزل بر تمركز زدايي فروش دفتر مركزي و افزايش فروش توسط شبكه نمايندگان است كه بر اين اساس، سايپاديزل، با شناسايي، مذاكره و تأمين شرايط مالي مناسب براي مشتريان حقوقي و خريداران انبوه استان ها، زمينه هاي برقراري ارتباط و خريد اين مشتريان از نمايندگان فروش استان مربوطه را فراهم خواهد نمود تا ضمن پوشش اين بخش از بازار و فروش عمدة محصولات، منافع نمايندة فروش استان مربوطه نيز تأمين گردد. در اين راستا، سعي و تلاش هر نماينده براي جذب و نگهداري مشتريان و نيز ايجاد حس وفاداري نسبت به محصولات سايپاديزل در ايشان، از ديگر وظايف خطير كليه كاركنان شاغل در نمايندگي ها به شمار مي آيد.

وي همچنين تصريح كرد: اساس ارتباط سايپاديزل با نمايندگان فروش خود در اقصي نقاط كشور، رعايت عدم تبعيض ميان ايشان و ارائه خدمت و امتيازدهي بر اساس عملكرد و بيلان كاري نماينده است كه پيش بيني مي گردد، شاهد شكوفايي بيش از پيش نمايندگان فعال و پيشرو در بازاريابي و فروش محصولات باشيم.

مهندس محمد صادقي ادامه داد: بي ترديد، در بازار رقابتی كنوني صنعت خودرو، آنچه كه در کنار فروش اهمیت بسزایی دارد، مقولة خدمات پس از فروش است كه موفقیت و کامیابی در این بخش، کاملا به همسو بودن عملکرد شبکه نمایندگان با نوع نیاز مشتری وابسته است. در اين راستا، سايپاديزل نيز با برنامه ريزي استراتژيك و مدون در اين بخش مهم و حياتي، ضمن مذاكره با شركاي خارجي خود و اعمال تغييرات در رأس مديريتي شركت خدمات فني رنا، بر آنست تا همچون 11 دوره سالهاي نه چندان دور، بار ديگر عنوان برترين شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش كشور را از آن خود نمايد.

با اين هدف، از شركاي خارجي خود درخواست شده تا در زمينه هايي چون تأمين اعتباري و به موقع قطعه، به روز آوري تعميرگاه ها و تجهيزات، آموزش پرسنل و ساير فرآيندهاي مربوط به شركت خدمات فني رنا، با ديدگاهي نو و متفاوت نسبت به گذشته ايفاي نقش كنند تا ضمن افزايش رضايتمندي خريداران محصولات سايپاديزل، مراجعات بعدي مشتريان به بخش خدمات پس از فروش را نيز به حداقل برسانيم.

گفتني است، در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير و تنديس از نمايندگان برتر سايپاديزل و شركت خدمات فني رنا در سال 95 تقدير بعمل آمد.

منبع واحد ارتباطات سايپا ديزل

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.