مشخصات فنی کشنده C&C 480 Y120 سقف بلند

مشخصات فنی کشنده C&C 480 Y120 سقف بلند

(سی اند سی)

تناژ مصوب در کارت کامیون کامیون کشنده  C&C 480 Y120 سقف  بلند  تک محور  ۴۲ تن ناخالص قید گردیده است.

 

ccspec

 موتور :

شش سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر

(تکنولوژی Cummins )

دارای استاندارد آلایندگی زیست محیطی  ۴ EURO  اروپا

۲۴ سوپاپ

حداکثر قدرت ۴۸۰ اسب بخار

حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن متر

حجم روغن گیری موتور ۳۶ لیتر

   جعبه دنده :

 ZF آلمان  (ZF12A – 2330TO  ) اتوماتیک

  ۱۲ دنده جلو + ۲ دنده عقب / (تیپ ترونیک)

  ابعاد و فواصل :

  فاصله بین محور ها ۳۹۰۰ میلیمتر

 طول کلی ۶۴۲۶ میلیمتر

 ارتفاع کلی ۳۹۰۰ میلیمتر

   اوزان :

 وزن مجموع ترکیبی ۵۵۰۰۰  کیلوگرم ( GCW )

وزن کشنده ۶۹۸۰ کیلوگرم

   سیستم تعلیق :

 جلو: فنرهای پارابولیک به همراه ضربه گیر

میزان تحمل وزن ۷۵۰۰ کیلوگرم

عقب : سیستم تعلیق بادی (مجهز به ریموت کنترل داخل کابین)

میزان تحمل وزن ۱۳۰۰۰ کیلوگرم

   ابعاد رینگ و لاستیک :

 رینگ چرخ ها آلومینیومی ۲۲٫۵×۹

لاستیک ها  ۳۱۵/۸۰R 22/5

   سیستم ترمز :

 ترمزهای جلو و عقب از نوع دیسکی و مجهز به سیستم های ضد قفل   ABS و ضد لغزش ASR ، مجهز به ترمز تپه هوشمندHSA و ترمز موتور JACOBS

   حداکثر سرعت :

۱۱۵ کیلومتر در ساعت ( محدود شده )

   مخزن سوخت :

آلومینیومی با ظرفیت۶۰۰ لیتر

   سیستم الکتریکی :

ولتاژ ۲۴ ولت، ( ۱۲×۲  ولت )

تجهیزت استاندارد :

 فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق

کابین سقف بلند قسمت خواب با ۲ تخت خواب

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (کولر)

گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده ها

بخاری در جا، مجموعه کامل ابزار

جک بالا بر

پخش صوت CD همراه با رادیو

پروژکتور

مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت جهت ادوات برقی

قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور )سیستم ضد سرقت ،ایمو بلایزر)

آفتاب گیر بیرون شیشه جلو، سقف بازشو، شیشه برقی، بوق بادی و برقی، چراغ خواب

کپسول آتش خاموش کن

صندلی راننده بادی

کروز کنترل و تاخوگراف

آیینه های برقی، آیینه گرمکن

ریتاردر

بادگیر سقفی و جانبی

مخزن سوخت آلومینیومی

صفحه نمایشگر دیجیتالی

بالا بر کابین به صورت برقی و دستی

دارای استاندارد بین المللی حمل کالاهای خطرناک (ADR )


امکان تغییر در مشخصات ذکر شده بدون اعلام قبلی برای آریا دیزل محفوظ است .

5 پاسخ
  1. آزش میرحسینی
    آزش میرحسینی says:

    سلام و عرض ادب

    پیش از این آریا دیزل در رنو پریمیوم حسابی رو سفید شد و خدمات شایانی به قشر راننده با تولید و خدمات پس از فروشش کرد
    امید آن میرود که این شرکت به نام انتخاب خوبی کرده باشد و این مدل کشنده که وارد بازار میکند به تایید آریادیزل خریداری میگردد چون حرفش خریدار دارد وقتی آریا دیزل دارد سی اند سی را توضیع میکند حتماً خوب است

    لذا این بنده ناچیز خدا و راننده تریلی که کوچیک همه هستم در اینجا حرفی تکراری ولی مهم میزنم ، همکاران عزیز از ضعیف‌ترین تا قوی ترین و پیشرفته ترین کشنده ها هر کدام را که سوار بودید التماس میکنم گردنه را با صبر سرازیر شوید و به ادوات بازدارنده زیاد اطمینان نکنید ، بهترینش هم درصدی احتمال نقص دارد ، ماشین رو تو سرازیری ولش نکنید ، هوو و اف هاش را یکجور برانید در گردنه

    بازم میگم کوچیک همه هستم ولی وظیفه خودم دونستم اینجا یادآوری کنم ، از آریادیزل هم متشکرم

    خداقوت

    پاسخ دادن
  2. محسن هاشمی
    محسن هاشمی says:

    درود
    یک ایراد بزرگی مدیران شرکتهای اراءه کننده کامیون دارند این است که پس از به بازاز امدن محصول از خریدار و راننده درباره محاسن و معایب ان نظر خواهی نمیکنند
    برطرف کردن یعضی از معاید برا شرکت هزینه چندانی ندارد و برطرف نمودن انها عاملی برای طرفدار پیدا کردن محصول میگدد

    پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *