مشخصات فني كشنده C&C 480 Y120 سقف بلند
مشخصات فني كشنده C&C 480 Y120 سقف بلند
(سي اند سي)
تناژ مصوب در كارت كامیون كاميون كشنده C&C 480 Y120 سقف بلند تك محور 42 تن ناخالص قيد گرديده است.
موتور :
شش سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر
(تکنولوژی Cummins )
دارای استاندارد آلایندگی زیست محیطی 4 EURO اروپا
24 سوپاپ
حداکثر قدرت 480 اسب بخار
حجم روغن گیری موتور 36 لیتر
جعبه دنده :
ZF آلمان (ZF12A – 2330TO ) اتوماتیک
12 دنده جلو + 2 دنده عقب / (تیپ ترونیک)
ابعاد و فواصل :
فاصله بین محور ها 3900 میلیمتر
طول کلی 6426 میلیمتر
ارتفاع کلی 3900 میلیمتر
اوزان :
وزن مجموع ترکیبی 55000 کیلوگرم ( GCW )
وزن کشنده 6980 کیلوگرم
سیستم تعلیق :
جلو: فنرهای پارابولیک به همراه ضربه گیر
میزان تحمل وزن 7500 کیلوگرم
عقب : سیستم تعلیق بادی (مجهز به ریموت کنترل داخل کابین)
میزان تحمل وزن 13000 کیلوگرم
ابعاد رینگ و لاستیک :
رینگ چرخ ها آلومینیومی 22.5×9
لاستیک ها 315/80R 22/5
سیستم ترمز :
ترمزهای جلو و عقب از نوع دیسکی و مجهز به سیستم های ضد قفل ABS و ضد لغزش ASR ، مجهز به ترمز تپه هوشمندHSA و ترمز موتور JACOBS
حداکثر سرعت :
115 کیلومتر در ساعت ( محدود شده )
مخزن سوخت :
آلومینیومی با ظرفیت600 لیتر
سیستم الکتریکی :
ولتاژ 24 ولت، ( 12×2 ولت )
تجهیزت استاندارد :
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق
کابین سقف بلند قسمت خواب با 2 تخت خواب
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (کولر)
گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده ها
بخاری در جا، مجموعه کامل ابزار
جک بالا بر
پخش صوت CD همراه با رادیو
پروژکتور
مبدل 24 ولت به 12 ولت جهت ادوات برقی
قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور )سیستم ضد سرقت ،ایمو بلایزر)
آفتاب گیر بیرون شیشه جلو، سقف بازشو، شیشه برقی، بوق بادی و برقی، چراغ خواب
کپسول آتش خاموش کن
صندلی راننده بادی
کروز کنترل و تاخوگراف
آیینه های برقی، آیینه گرمکن
ریتاردر
بادگیر سقفی و جانبی
مخزن سوخت آلومینیومی
صفحه نمایشگر دیجیتالی
بالا بر کابین به صورت برقی و دستی
دارای استاندارد بین المللی حمل کالاهای خطرناک (ADR )
امکان تغییر در مشخصات ذکر شده بدون اعلام قبلی برای آریا دیزل محفوظ است .
سلام و عرض ادب
پیش از این آریا دیزل در رنو پریمیوم حسابی رو سفید شد و خدمات شایانی به قشر راننده با تولید و خدمات پس از فروشش کرد
امید آن میرود که این شرکت به نام انتخاب خوبی کرده باشد و این مدل کشنده که وارد بازار میکند به تایید آریادیزل خریداری میگردد چون حرفش خریدار دارد وقتی آریا دیزل دارد سی اند سی را توضیع میکند حتماً خوب است
لذا این بنده ناچیز خدا و راننده تریلی که کوچیک همه هستم در اینجا حرفی تکراری ولی مهم میزنم ، همکاران عزیز از ضعیفترین تا قوی ترین و پیشرفته ترین کشنده ها هر کدام را که سوار بودید التماس میکنم گردنه را با صبر سرازیر شوید و به ادوات بازدارنده زیاد اطمینان نکنید ، بهترینش هم درصدی احتمال نقص دارد ، ماشین رو تو سرازیری ولش نکنید ، هوو و اف هاش را یکجور برانید در گردنه
بازم میگم کوچیک همه هستم ولی وظیفه خودم دونستم اینجا یادآوری کنم ، از آریادیزل هم متشکرم
خداقوت
با تشکر از آقای آرش میر حسینی بابت راهنمایی که میتواند یک شوفر حرفه ای انجام دهد.
درود
یک ایراد بزرگی مدیران شرکتهای اراءه کننده کامیون دارند این است که پس از به بازاز امدن محصول از خریدار و راننده درباره محاسن و معایب ان نظر خواهی نمیکنند
برطرف کردن یعضی از معاید برا شرکت هزینه چندانی ندارد و برطرف نمودن انها عاملی برای طرفدار پیدا کردن محصول میگدد
سلام خدمت راننده های گرامی فقط سی اندسی هیچ ماشینی به راحتی سی اند سی نمیشه
با سلام
من میخوام c&c بگیرم
میخوام ببینم که آیا داخل دمای خوزستان آمپر نمیکشه؟لطفا کسایی که دارن برام توضیح بدن
تشکر