مشخصات فني كشنده C&C 480 Y120 سقف بلند

مشخصات فني كشنده C&C 480 Y120 سقف بلند

(سي اند سي)

تناژ مصوب در كارت كامیون كاميون كشنده  C&C 480 Y120 سقف  بلند  تك محور  42 تن ناخالص قيد گرديده است.

 

ccspec

 موتور :

شش سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر

(تکنولوژی Cummins )

دارای استاندارد آلایندگی زیست محیطی  4 EURO  اروپا

24 سوپاپ

حداکثر قدرت 480 اسب بخار

حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر

حجم روغن گیری موتور 36 لیتر

   جعبه دنده :

 ZF آلمان  (ZF12A – 2330TO  ) اتوماتیک

  12 دنده جلو + 2 دنده عقب / (تیپ ترونیک)

  ابعاد و فواصل :

  فاصله بین محور ها 3900 میلیمتر

 طول کلی 6426 میلیمتر

 ارتفاع کلی 3900 میلیمتر

   اوزان :

 وزن مجموع ترکیبی 55000  کیلوگرم ( GCW )

وزن کشنده 6980 کیلوگرم

   سیستم تعلیق :

 جلو: فنرهای پارابولیک به همراه ضربه گیر

میزان تحمل وزن 7500 کیلوگرم

عقب : سیستم تعلیق بادی (مجهز به ریموت کنترل داخل کابین)

میزان تحمل وزن 13000 کیلوگرم

   ابعاد رینگ و لاستیک :

 رینگ چرخ ها آلومینیومی 22.5×9

لاستیک ها  315/80R 22/5

   سیستم ترمز :

 ترمزهای جلو و عقب از نوع دیسکی و مجهز به سیستم های ضد قفل   ABS و ضد لغزش ASR ، مجهز به ترمز تپه هوشمندHSA و ترمز موتور JACOBS

   حداکثر سرعت :

115 کیلومتر در ساعت ( محدود شده )

   مخزن سوخت :

آلومینیومی با ظرفیت600 لیتر

   سیستم الکتریکی :

ولتاژ 24 ولت، ( 12×2  ولت )

تجهیزت استاندارد :

 فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق

کابین سقف بلند قسمت خواب با 2 تخت خواب

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (کولر)

گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده ها

بخاری در جا، مجموعه کامل ابزار

جک بالا بر

پخش صوت CD همراه با رادیو

پروژکتور

مبدل 24 ولت به 12 ولت جهت ادوات برقی

قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور )سیستم ضد سرقت ،ایمو بلایزر)

آفتاب گیر بیرون شیشه جلو، سقف بازشو، شیشه برقی، بوق بادی و برقی، چراغ خواب

کپسول آتش خاموش کن

صندلی راننده بادی

کروز کنترل و تاخوگراف

آیینه های برقی، آیینه گرمکن

ریتاردر

بادگیر سقفی و جانبی

مخزن سوخت آلومینیومی

صفحه نمایشگر دیجیتالی

بالا بر کابین به صورت برقی و دستی

دارای استاندارد بین المللی حمل کالاهای خطرناک (ADR )


امکان تغییر در مشخصات ذکر شده بدون اعلام قبلی برای آریا دیزل محفوظ است .

5 پاسخ
  1. آزش میرحسینی
    آزش میرحسینی گفته:

    سلام و عرض ادب

    پیش از این آریا دیزل در رنو پریمیوم حسابی رو سفید شد و خدمات شایانی به قشر راننده با تولید و خدمات پس از فروشش کرد
    امید آن میرود که این شرکت به نام انتخاب خوبی کرده باشد و این مدل کشنده که وارد بازار میکند به تایید آریادیزل خریداری میگردد چون حرفش خریدار دارد وقتی آریا دیزل دارد سی اند سی را توضیع میکند حتماً خوب است

    لذا این بنده ناچیز خدا و راننده تریلی که کوچیک همه هستم در اینجا حرفی تکراری ولی مهم میزنم ، همکاران عزیز از ضعیف‌ترین تا قوی ترین و پیشرفته ترین کشنده ها هر کدام را که سوار بودید التماس میکنم گردنه را با صبر سرازیر شوید و به ادوات بازدارنده زیاد اطمینان نکنید ، بهترینش هم درصدی احتمال نقص دارد ، ماشین رو تو سرازیری ولش نکنید ، هوو و اف هاش را یکجور برانید در گردنه

    بازم میگم کوچیک همه هستم ولی وظیفه خودم دونستم اینجا یادآوری کنم ، از آریادیزل هم متشکرم

    خداقوت

    پاسخ
  2. محسن هاشمی
    محسن هاشمی گفته:

    درود
    یک ایراد بزرگی مدیران شرکتهای اراءه کننده کامیون دارند این است که پس از به بازاز امدن محصول از خریدار و راننده درباره محاسن و معایب ان نظر خواهی نمیکنند
    برطرف کردن یعضی از معاید برا شرکت هزینه چندانی ندارد و برطرف نمودن انها عاملی برای طرفدار پیدا کردن محصول میگدد

    پاسخ
  3. راننده ی سی اند سی
    راننده ی سی اند سی گفته:

    سلام خدمت راننده های گرامی فقط سی اندسی هیچ ماشینی به راحتی سی اند سی نمیشه

    پاسخ
  4. محمد زالی
    محمد زالی گفته:

    با سلام
    من میخوام c&c بگیرم
    میخوام ببینم که آیا داخل دمای خوزستان آمپر نمیکشه؟لطفا کسایی که دارن برام توضیح بدن
    تشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.