مشخصات فني ولوو باري FM460 جفت محور یورو 5
مشخصات فني ولوو باري FM460 جفت محور یورو 5
FM460 6×4 Euro 5 EEV
[otw_shortcode_button href=”http://shooofer.ir/wp-content/uploads/2017/02/FM460_64.pdf” size=”medium” bgcolor=”#ed0ecc” icon_type=”general foundicon-page” icon_position=”left” shape=”square” target=”_blank”]كاتالوگ ولوو باري FM460 جفت محور[/otw_shortcode_button]
معرفي کامیون باري ولوو FM460
ولوو FM460 6×4 از توليدات شركت ولوو و شامل موتور گيربكس قدرتمند و امكانات جانبي مناسب براي سرنشين مي باشد را به همراه خود دارد .
جعبه دنده | |
---|---|
مدل | ولوو VT2514B |
حداكثر گشتاور ورودي | 2500 نيوتن متر |
تعداد دنده ها | 12دنده جلو و 4 دنده عقب با دو دنده كرال |
بغل گيربكس PTO | |
مدل | PTR-DH |
حداكثر قدرت و گشتاور | 100 كيلووات ، 600 نيوتن متر |
موتور | |
مدل موتور | VOLVO D13C460 EU5 SCR (Ad-Blue) |
استاندارد آلايندگي | EURO5 EEV |
حجم مجموع سيلندرها | 12/8ليتر |
قدرت موتور | 338 كيلو وات(460 اسب بخار)1900-1400دور در دقيقه |
حداكثر گشتاور | 2300 نيوتن متر در1400-1050 دور در دقيقه |
تعداد سيلندر | 6 |
ظرفيت روغن | 33 ليتر |
ظرفيت روغن خنك كننده | 40 ليتر |
تجهيزات ويژه : ترمز موتور ( ترمز خفه كن اگزوز + سيستم ترمز موتور (+VEB) از نوع عمل كننده بر روي سوپاپ ها ) ، توربو شارژ، پيش گرم كن استارت موتور ، مجهز به فن الكتريكي ويسكوز |
|
كلاچ | |
مدل | CD40B-O |
نوع سيستم | دو صفحه اي ، بادي و هيدروليك |
قطر سيستم | 400 ميليمتر |
فرمان | |
مدل | PSS-SING-ADJ |
نوع سيستم | سمت چپ تمام هيدورليك با قابليت تنظيم در دو جهت |
گردش فرمان از حالت قفل به قفل | 4.5 دور |
قطر غربيلك | 450 ميليمتر |
محورها | |
ظرفیت محور جلو | 8 تن |
نوع سيستم محور جلو | فورج شده ، داراي توپي با طراحي جديد و مكانيزم روغنكاري داخلي |
ظرفیت محور عقب | 32 تن |
نوع سيستم محور عقب | شامل دو محور محرك با كاهنده دوبل، جفت كن بين محوري و قفلكن بين چرخها |
سيستم تعليق | |
جلو | فنر پارابوليك ، به همراه ميل موجگير و كمك فنر |
عقب | فنر شمشي و ميل موجگير و كمك فنر |
سيستم ترمز | |
ترمزهاي جلو و عقب كاسه اي ، داراي دو مدار مستقل در جلو و عقب ، كه با هواي فشرده كار مي كند ، سیستم ضد قفل ترمز (A.B.S) و ترمز توقف اضافی روي محور عقب از نوع فنري | |
اتاق | |
ممدل خوابدار، كابين فولادي تمام جوشكاري شده با پوشش مخصوص ضد زنگ ، صندلی بادي قابل تنظیم راننده، آينه قيچي، آینه های جانبي گرمكن دار با تنظيم الكتريكي، سیستم تهویه مطبوع، شيشه شور و برف پاك كن چند زمانه، قفل مرکزی، بالابر برقي اتاق، شيشه بالابر برقي، دريچه سقف |
تجهيزات ايمني و رفاهي | |
---|---|
لوازم سنجش | |
شامل سرعت سنج، تاخوگراف، دورسنج و درجه حرارت آب، ميزان سوخت ، فشار باد سيستم و زير بندي بادي، فشار روغن وكليه علائم هشدار دهنده و اطلاعات خاص در صفحه نمايش ديجيتال ارائه ميشوند. | |
تجهيزات استاندارد | |
ببوق الكتريكي شهري و بادي ، سيستم خودكار تنظيم سرعت ، فيلتر آبگير سوخت ، كمربند ايمني ، لاستيك زاپاس ، كپسول آتش خاموش كن ، بكسل بند جلو ، جعبه كمك هاي اوليه ، آفتابگير بيروني و داخلي ، قفل درب مخزن سوخت ، جك 20 تن و ابزار آلات ، جليقه شبرنگ ، راديو پخش ، علامت شبرنگ ، دنده پنج و چراغ قوه، بوق دنده عقب ،مبدل 24 ولت به 12 ولت جهت ادوات برقي، ايموبوليزر، قفل مركزي مجهزبه كنترل از راه دوردربها ، بخاري درجا، تاخوگراف VDO |
تناژ در کارت محصول 26 تن می باشد
سلام fm460 کرور داره با نه ؟ضمنا با اتاق باری نصب شده قیمت چنده؟ و اگر لطف کنید به ادرس لیمیل من کانالوگش را ارسال کنید . تشکر
ولوو هر مدلیش که باشه ،شما نمیتونید کوچکترین عیبی ازش بگیرین،واقعا باید لقب سلطان جاده های ایران ا بهش بدن ،تو جاده های ایران اول ولوو بعد بنز،اسکانیا و مان تو رده های بعدی،ای ماشین چینی ا هم فوقالعاده خوب و سود اورن فقط برا مکانیک و قطعه فروش ،خدا بانی و باعثش ا لعنت کنه کسی که ماشین چینی ا وارد کشور کرد و ی مشت راننده زحمتکش ا به خاک سیاه نشوندن
وزن خالي اين ماشين چند تن ميشه?
و چرا اين ماشين با اين قدرت بايد كارتش ٢٦ تن باشه در حالي كه ظرفىت محور هاش روى هم مىشه ۴۰ تن اونوقت رنو ميدلام ٢٨٠ اسب نزديك ١٨ تن بار بهش ميخوره و ماشين هاى ديگه هم اکٽرا
مٽل بنز و … هم كمتر از ١٥ تن نيست
کى مىخره وقتى تناژش با بقیه يكيه
من خودم اف ام ۹ تک کمپرس دارم٣٠٠ اسب ۱۵ تن که بار ميزنم يه ماشين حريفش نميشه تو جاده اونوقت كارتش ١٩ تن هستش
این ماشین هم قیمتش نسبت به اف هاش ۵۰۰ خیلی بالاست هم امکانات کامیونهای جدید مثل تنظیم ارتفاع رو نداره و اگه قرار باشه کارتش ۲۶ تن بخوره به مفت نمی ارزه
کارت این ماشین 28 تن می باشد
ولووf88مدل ۵۰ایران ازاین قدیمی ها…ایا کسی اطلاعاتی داره واسم بفرسته..خوبه یانه؟
چرا برای این نوع سیستم از ترمز کاسه ای استفاده شده است.برای این نوع سیستم ترمز ویسکی خیلی عالیتر.کارت خودرو هم ۲۸ ت باید یاشه
باتوجه به خستگی شوفرها سقف کابین بلند باشد.امکانات داخلی نظیر یخچال فابریک .کولر درجا.ترمزهای دیسکی و تناژ روی کارت ۲۸ ت برای این نوع کامیون مناسب می باشد.
باتوجه به خستگی شوفرها سقف کابین بلند باشد.امکانات داخلی نظیر یخچال فابریک .کولر درجا.ترمزهای دیسکی و تناژ روی کارت ۲۸ ت برای این نوع کامیون مناسب می باشد.
با این بیکاری و قیمت بالای قطعات و ارزون بودن کرایه ها ماشین چینی الان سلاطان جادهای ایرانه . من خودم دارم تا خراب میشه با ۴ قرون درست میشه .ولی خدا نکنه یکی با اینا چپ کنه یا تصادف خونه خراب میشه بدبخت