مشخصات فني كشنده SCANIA G410 LA4x2

مشخصات فني كشنده اسكانيا SCANIA G410 LA4x2

g410
ابعاد و فواصل (ميليمتر)
5955 طول كاميون
2550 عرض كاميون
3526 ارتفاع سقف اتاق کشنده تا سطح زمين (بدون بادگير)
3700 فاصله محوري
775 مركز محور عقب تا انتهاي شاسي
اوزان (كيلوگرم)
42000 وزن مجموع ناخالص مجاز قانوني مرکب (GCW)
19000 وزن مجاز وارد بر مجموع محورهاي عقب و جلو (GVW)
7049 وزن كل شاسي (بدون بار)
7500 ظرفيت مجاز محور جلو (حداكثر)
11500 ظرفيت مجاز محور عقب (حداكثر)
توجه: وزن ها ممكن است 5/1 درصد زياد يا كم باشند
موتور
DC13 107 مدل
Euro 3 استاندارد آلايندگي
410 hp @ 1900 rpm قدرت موتور
2000 N.m @ 1000-1350 rpm حداكثر گشتاور
6 تعداد سيلندر
13 حجم موتور (ليتر)
تجهيزات ويژه
توربوشارژر و اينتركولر، سيستم تزريق سوخت مستقيم (يونيت انژكتور)
جعبه دنده
GRS905R مدل
تعداد دنده ها: 12 دنده جلو – 2 دنده كرال – 2 دنده عقب )سنكرونيزه( – داراي روغن سردكن

  • در دو مدل دستی و اتوماتیک
مخزن سوخت
مخزن آلومينيومي به ظرفيت مجموع 1200 ليتر

 

سيستم الكتريكي
24 ولت ولتاژ
190 آمپر ساعت ظرفيت باتري
100 آمپر ظرفيت دينام
سيستم تعليق
پارابوليك، داراي سه لايه فنر به همراه ميل موجگير و كمك فنر جلو :
بادي – داراي دو بالن و كمك فنر – قابليت تنظيم ارتفاع از داخل كابين عقب :
سيستم ترمز
ترمزهاي جلو و عقب ديسكي، ترمز هوشمند EBS/ABS
ترمز كمكي
ریتاردر پنج مرحله­ای با گشتاور کاهنده 3500 نیوتن متر (ترمز گیربکس)،

ترمز اگزوز (خفه كن موتور)  با تنظيم دستي و اتوماتيك

چرخ ها
9”× 22.5” رينگ (يك تكه فولادي)
315/80 R 22.5” لاستيك (راديال بدون تيوب)
اتاق
اتاق سقف بلند Highline سری G از جنس فولاد گالوانيزه با پوشش مخصوص ضد زنگ، داراي دو عدد تخت خواب، مجهز به جك بالابرهيدروليكي با زاويه خم تقريبي 70 درجه، تعلیق اتاق بادی
تجهيزات استاندارد
بخاري درجا، قفل ديفرانسيل، ترمز تپه، آينه ها با تنظيم برقي، شيشه بالابر برقي شاگرد و راننده، سيستم تهويه مطبوع، چراغ مطالعه، فن ترموستاتيك، قطع كن باتري، بوق بادي، لاستيك زاپاس، پيش گرمكن سوخت، گلگير عقب و جلو، گربه روی آلومینیومی، مبدل 24 ولت به 12 ولت، مجموعه ابزار، دريچه سقف، بادگير سقف و كنار اتاق، آفتابگير داخلي، سيستم تعليق صندلي راننده تمام اتوماتيك با قابليت تنظيم دستي
امکانات و آپشن های خودرو واقعی می­تواند با اطلاعات موجود در کاتالوگ متفاوت باشد.
20 پاسخ
  1. رضا
    رضا گفته:

    فقط نگاه کردنش مال ماست من شوفرهستم مدارکم هم اوکی هست ولی جاپولش خالی که ادم واسه خودش کارکنه وقست بده کاش میامدن ماشین ازدم میدادن که ماهم ماشین خودمونو برونیم

    پاسخ
    • jimi
      jimi گفته:

      با استناد به کدوم مدرکی این حرف رو زد شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      همچین چیزی نیست این ماشین تو سربالایی ها نسبت به رقبا مثل ولوو خیلی ضعف دار …..

      پاسخ
  2. احمد
    احمد گفته:

    باسلام خدمت همه دوستان g410 همه چیزش خوبه کاما اتوماتم هست فقط نمیدونم چرا دوستان حالا وارد کننده یا منتاژ کننده خیلی وسایلاشو بر میدارن از جمله یخچال،فلاپ بغل باک، مه شکنای گرد جلو و ….

    پاسخ
  3. غلامرضا
    غلامرضا گفته:

    سلام.دوستان من میخوام یهG410دستس بگیرم.به نظر شما اساتید ماشین خوبی هست.بعضی ها گیربکسش را میگن اذیت میکنه.درسته؟

    پاسخ
  4. آرش
    آرش گفته:

    دوستان سلام
    من دبیرم و عاشق کشنده
    دو سال پیش داشتم ولی به دلایل کاری فروختم
    حالا دنبال خرید g410هستم
    کمی پول کم دارم
    دعا کنین بتونم بخرمش

    پاسخ
  5. روح الله
    روح الله گفته:

    ان شاءالله که خدا یه پول حلالی به همه شوفرهای عزیزمون بده ماشین بخرن خودشون برا زن وبچه شون کار کنن

    پاسخ
  6. امین
    امین گفته:

    سلام دوستان عزیز g400بهتره یاg410بعضی ها میگن روغن کم میکنن شماهمچین موردی داشتین باتشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.