مشخصات فنی کشنده SCANIA G400 LA4x2

مشخصات فنی کشنده اسکانیا SCANIA G400 LA4x2

g400
ابعاد و فواصل (میلیمتر)
۵۹۵۵ طول کامیون
۲۵۵۰ عرض کامیون
۳۵۲۹ ارتفاع سقف اتاق کامیون تا سطح زمین (بدون بادگیر)
۳۷۰۰ فاصله محوری
۷۷۵ مرکز محور عقب تا انتهای شاسی
اوزان (کیلوگرم)
۲۰۵۰۰ وزن مجاز وارد بر مجموع محورهای عقب و جلو (GVW)
۴۲۰۰۰ وزن مجموع ناخالص مجاز قانونی (GCW)
۷۱۷۲ وزن کل شاسی (بدون بار)
۷۵۰۰ ظرفیت مجاز محور جلو (حداکثر)
۱۳۰۰۰ ظرفیت مجاز محور عقب (حداکثر)
توجه: وزن ها ممکن است ۱٫۵ درصد زیاد یا کم باشند
موتور
DC13 103 مدل
Euro 4 استاندارد آلایندگی
۴۰۰ hp @ 1900 rpm قدرت موتور
۲۱۰۰ N.m @ 1000-1300 rpm حداکثر گشتاور
۶ تعداد سیلندر
۱۳ حجم موتور (لیتر)
SCR سیستم کاهنده آلایندگی
مجهز به کاتالیزور هوشمند و سیستم کنترل NOx
تجهیزات ویژه
توربوشارژر و اینترکولر، سیستم تزریق سوخت مستقیم (یونیت انژکتور)
جعبه دنده
GRS905R مدل
تعویض دنده هوشمند (مجهز به اپتیکروز)
تعداد دنده ها: ۱۲ دنده جلو – ۲ دنده کرال – ۲ دنده عقب )سنکرونیزه(
مخزن سوخت
مخزن آلومینیومی به ظرفیت مجموع ۱۱۰۰ لیتر
سیستم الکتریکی
۲۴ ولت ولتاژ
۱۸۰ آمپر ساعت ظرفیت باتری
۱۰۰ آمپر ظرفیت دینام
سیستم تعلیق
پارابولیک، دارای سه لایه فنر به همراه میل موجگیر و کمک فنر جلو :
بادی – دارای دو بالن، دارای حافظه با قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل اتاق، دارای کمک فنر عقب :
سیستم ترمز
ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز هوشمند EBS/ABS
ترمز کمکی
ریتاردر هیدرولیکی گیربکس – ترمز اگزوز (خفه کن موتور)

با قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی

چرخ ها
۹”× ۲۲/۵” رینگ (یک تکه فولادی)
۳۱۵/۸۰ R 22/5” لاستیک (رادیال بدون تیوب)
اتاق
اتاق سری G سقف بلند، دارای ۲ عدد تخت خواب، از جنس فولاد گالوانیزه با پوشش مخصوص ضد زنگ، مجهز به جک بالابرهیدرولیکی با زاویه خم تقریبی ۷۰ درجه، دارای سیستم تعلیق بادی
تجهیزات استاندارد
بخاری درجا، قفل دیفرانسیل، آینه قیچی، آینه جدول، آینه دید جلو، آینه های گرمکن دار با تنظیم برقی، سیستم تهویه مطبوع، فن ترموستاتیک، قطع کن باتری، بوق بادی، لاستیک زاپاس، مجهز به تجهیزات کاهنده آلودگی صوتی، مه شکن عقب و جلو، پیش گرمکن سوخت، گلگیر عقب و جلو، گربه روی آلومینیومی، مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت، مجموعه ابزار، دریچه سقف، دریچه بغل سمت شاگرد، بادگیر سقف و کنار اتاق، آفتابگیر داخلی، نورافکن سپر، شیشه بالابر برقی شاگرد و راننده، سیستم تعلیق صندلی راننده تمام اتوماتیک با قابلیت تنظیم دستی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *